Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Hanna - 11 februari 2011 19:31

Min matte är inte alltid den smartaste, men hon har sina bra sidor också. Som idag. Då lyckades jag få henne att förstå att jag skulle sitta på hennes axel när hon gick runt och pillade med sitt.

Hennes axel måste vara en av de bästa platserna i världen!

 

Av Hanna - 11 februari 2011 13:19

Nu har jag verkligen fått bekräftat att matte har heeeelt fel prioriteringsordning. Monsterhunden är fortfarande här, och matte lägger massor med tid på honom. Hon t.o.m gick ut med honom i värsta snöstormen igår. Då kan hon inte vara fullt frisk... Idag var han tydligen tvungen att gå ut igen. Jag hörde att matte klagade på det hala underlaget när hon kom in. Tydligen hade hon ramlat två gånger på isfläckar. Men jag tror som så att det var monsterhunden som fick henne att ramla, för att det är sådant som monsterhundar gör. Även om hon dyrt och heligt bedyrar motsatsen. Behöver jag säga att jag bara längtar tills matte tar sitt förnuft till fånga igen?


/von Kelvin

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards